Ny kommune – nye telefonnumre og nytt postmottak

Vi er snart ny kommune og det betyr noen endringer i hvordan du kan nå oss.Illustrasjon kommunikasjonskanaler - Klikk for stort bilde  

Ett felles postmottak:

Allerede fra 14. desember får vi ett, felles postmottak, ny postadresse blir:

Tønsberg kommune
Postboks 2410
3104 Tønsberg

e-post: postmottak@tonsberg.kommune.no

Nytt felles sentralbordnummer:

Fra og med 17. desember får vi nytt felles sentralbordnummer.

  • Felles sentralbord 33 40 60 00 (09.00 – 15.00)

Endringer i telefonnummer fra og med 19. desember:

  • Byggesak sentralbord 33 40 61 10 (09.00 – 11.00 og 12.00 – 15.00. Onsdag stengt)
  • Barnevern sentralbord 33 40 61 50 (08.00 – 16.00)
  • PPT Sentralbord 33 40 60 40 (08.00 – 16.00)

Alle ansatte på rådhuset i Tønsberg og kommunehuset på Revetal får samme dato nye fasttelefonnummer.

Vi legger om saksbehandlingssystemet

Det sentrale saksbehandlingssystemet i kommunen vil være utilgjengelig i perioden 13.-31. desember.

De praktiske konsekvensene av dette er:

  • Henvendelser til kommunen blir ikke registrert og fordelt til saksbehandler i perioden
  • Henvendelser som gjelder liv og helse blir håndtert manuelt
  • Offentlig postliste blir ikke oppdatert i perioden. Det vil ikke være mulig å behandle innsynsbegjæringer, da kommunens systemer ikke er tilgjengelige.
  • Noe lengre saksbehandlingstid.

Etter 31. desember registrerer og fordeler vi henvendelsene fra perioden i det oppdaterte saksbehandlingssystemet. Offentlige postlister oppdateres, og innsynsbegjæringer behandles som normalt.